1. Wanneer vervalt de United Mobile SIM-kaart en het tegoed?
De SIM- kaart en het tegoed vervallen wanneer de kaart langer dan 9 maanden niet wordt gebruikt, tenzi er tussentijds wordt opgewaardeerd.
2. In welke valuta wordt het saldo aangegeven?
Het saldo wordt altijd in Euro’s aangegeven.
3. Wanneer wordt er begonnen met het rekenen van kosten voor een gesprek?
De kosten beginnen wanneer het nummer dat u wilt bellen opneemt. Er zijn geen kosten om terug gebeld te worden of wachten op het terug bellen.
4. Wordt er per seconde of per minuut gerekend?
Er wordt per minuut gerekend. Dit wil zeggen dat de genoemde tarieven gelden voor een minuut, of een deel daarvan
5. Kan ik SMS ontvangen?
Ja, het ontvangen van SMS is mogelijk.
6. Kan ik SMS versturen?
Ja, mits u tenminste 3 Euro belkrediet heeft.
7. Kan ik 0800/0900 nummers bellen?
Nee, dit is niet mogelijk
8. Heeft United Mobile een Hotline?
Ja, het Hotline nummer is +423-663-099-911. Dit nummer is ook gesaved als ‘easy code’ 094 op de SIM-kaart Voor kosten kijkt u in het menu tarieven bij Hotline.
9. Wanneer ik probeer te bellen krijg ik altijd een stem die zegt "Call not allowed" (of iets dergelijks).
De handset die u gebruikt ondersteunt alleen menu gebaseerde gesprekken. Om te kunnen bellen:
Selecteer de menuoptie ( Call/Anrufen ) uit het Hoofd of Extra menu op uw handset
Kies Dial/Wählen en toets het nummer in
10. Uit welk land is het +423 nummer afkomstig?
+423 is de landcode van Liechtenstein.
11. Zijn er kosten verbonden aan gesprekken naar United Mobile nummers zoals 088, 089, 066 ?
Opwaardeer nummers en saldoinformatie nummers zijn gratis. Aan alle andere snelkeuze nummers zijn wel kosten verbonden
12. Wat zijn de kosten van bellen met United Mobile?
Voor tarieven kunt u kijken in het menu “TARIEVEN”.
13. Is het mogelijk om de United Mobile easycode nummers te bellen met een telefoon zonder United Mobile kaart?
Nee, dit is alleen mogelijk met een United Mobile kaart.
14. Wat zijn de kosten van een doorgeschakeld gesprek?
Prijzen vindt u in de prijstabel onder ‘call diversion’.
15. Is het mogelijk om een lijst van partner operators in elk land waar de kaart werkt te krijgen?
Nee, we kunnen deze lijst niet publiceren omdat deze voortdurend verandert.
16. Werkt mijn Nokia, Sony Ericsson, Motorola, Siemens etc. handset functie met de United Mobile SIM-kaart?
Ja, de SIM-kaart werkt in alle GSM handsets (SIM lock vrij). Bij sommige oudere handsets dient u via het menu te bellen ( zie vraag 9 )
17. Is mijn nummer zichtbaar voor degene die ik bel?
Ja, het nummer is automatisch zichtbaar. Tot onze spijt is het niet mogelijk om te garanderen dat het nummer altijd in alle internationale netwerken wordt verzonden.
18. Is het mogelijk mijn nummer niet mee te sturen naar een andere telefoon?
Wanneer u dit wenst, kunt u een e-mail met uw verzoek sturen naar customer.service@united-mobile.com. Voor deze administratieve handeling houden wij € 5,- in op uw beltegoed.
19. Kan ik mijn nummer houden?
Het houden van internationale nummers is niet mogelijk
20. Kan ik data connecties maken met United Mobile?
Nee, helaas is dit niet mogelijk.
21. Hoe kan het dat ik vanaf mijn vaste nummer niet naar mijn United Mobile kaart kan bellen?
Dit probleem ligt meestal aan het feit dat u via een andere aanbieder belt dan KPN.
Als u 1655 voor uw ringnummer toetst en dan belt, zult u merken dat het wel lukt om uw United Mobile nummer te bereiken.
22. Is er een Nederlandse handleiding verkrijgbaar?
Ja, klik hier.
23. Hoe moet ik opwaarderen?
Opwaarderen doet u heel gemakkelijk via de onze website. Dit kan met verschillende betaal methdes. Het tegoed wordt vervolgens direct bijgeschreven.
24. Waarom krijg ik geen gehoor als ik van mijn KPN mobiel naar een United Mobile telefoon bel?
Dit ligt meestal aan het feit dat er 00423 in word getoetst. Dit dient bij een KPN mobiel te worden veranderd in +423, anders pakt KPN het laatste nummer niet en word er geen verbinding gemaakt met de telefoon
|